İZMİR CİNSEL TERAPİ

Cinsel terapi, cinsel yaşamında çeşitli sorunlar yaşayan kişilere veya çiftlere uzman psikologlar yardımıyla uygulanan bir psikolojik tedavi biçimidir. Cinsel terapide kişilere fiziksel temasta bulunmak söz konusu değildir. Bu terapide konuşma gerçekleştirilerek cinsel sorunların temeline inmek amaçlanır.

Cinsel terapi, bireyleri veya çiftleri cinsellik konusunda eğitmeyi amaçlar. Kişilerin yaşadığı cinsel sorunların kaynağı öğrenilerek çözüm aranır. Eğer bu cinsel sorunlar fiziksel nedenlerden dolayı kaynaklanıyorsa, dahiliye veya üroloji bölümlerine yönlendirme yapılır. İzmir Cinsel Psikoterapist Doğan Tura ise sizlere cinsel terapi yöntemlerini uygulayarak cinsel sorunlarınızdan kolayca kurtulabilmenize yardımcı olur.

CİNSEL TERAPİ İLE HANGİ SORUNLAR TEDAVİ EDİLİR?

Cinsel sorunlar günümüzde pek çok kişiyi ve çifti rahatsız eder. Bu sorunlardan en yaygın olanı ise erkeklerde meydana gelen sertleşme sorunudur. Cinsel birliktelik anında erekte olmakta zorlanan erkekler çözümü cinsel gücü artırıcı ilaçlarda arar. Ancak sertleşme sorunu psikolojik nedenlerden ötürü gerçekleşiyorsa bu ilaçlar fayda etmeyecektir.

Cinsel terapi ile tedavi edilebilen bir diğer sorun ise cinsel istek farklılığıdır. Çiftlerin cinsellikten beklentileri farklı olabilir. Ancak bu farklılıklar gibi zaman çatışmalara yol açar. Çiftlerin cinsel birliktelik konusunda ters düşmeleri, cinsel terapi ile kolaylıkla tedavi edilebilir.

Günümüzde pek çok kadının cinsel hayatını sınırlandıran sorunlardan bir tanesi vajinismustur. Vajinismus yaşayan kadınlar cinsel ilişkiye girmekte zorlanırlar. Bazı kadınlar ilişki sırasında şiddetli ağrılar yaşayabilir. Cinsel terapi ile vajinismus sorunun çözülebilmesi de mümkündür. Tüm bunların yanı sıra erken boşalma ve orgazm problemleri de cinsel terapi ile tedavi edilebilir.

Sizler de İzmir’de yaşıyorsanız, İzmir cinsel terapist Psikolog Doğan Tura ile psikolojik kökenli cinsel sorunlarınızdan kurtulabilirsiniz.

CİNSEL TERAPİ NASIL UYGULANIR?

Cinsel terapi, alanında uzman psikolog ve psikiyatrlar tarafından uygulanır. Bu terapi sırasında, cinsel yaşamda sorunların meydana gelmesine neden olabilecek birçok etkenin değerlendirmesi yapılır. Fiziksel nedenler, cinsel istek yoğunluğu ve kronik hastalıklar terapi ile ortaya çıkarılır. Böylece sorunların ana nedeni belirlenir.

Diğer terapilerde olduğu gibi cinsel terapide de deneyimler, düşünceler ve duygular paylaşılır. Çiftler duruma göre ayrı ayrı terapiye katılabildikleri gibi birlikte de katılabilir. Terapi sırasında öncelikle sorunların kaynağı belirlenir ve kişinin bu kaynağı kabullenmesi sağlanır.

Kişi sorunun kaynağını kabul ettikten sonra sorunun nasıl kontrol edilebileceğine dair çalışmalar yapılır. Terapi süresince uzman psikolog sizlerden bazı kitapları okumanızı veya iletişim egzersizleri yapmanızı isteyebilir. Bu durum, sonuca daha hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlar. Sizler de cinsel terapi İzmir ilinde hizmet veren psikologdan yardım alabilir ve cinsel sorunlarınızdan kurtulabilirsiniz.

CİNSEL TERAPİ SIRASINDA NELER YAŞANIR?

Pek çok kişi farklı nedenlerden ötürü cinsel terapilerden kaçınır. Ancak cinsel terapilerde sizlere fiziksel bir temasta bulunulmaz. Cinsel terapi sırasında dikkat edilmesi gereken durumlar şöyle sıralanabilir:

• Cinsel terapiler, hastanelerde veya muayenehanelerde uzmanlar ile konuşarak gerçekleştirilir.
  • Görüşmelerin süresi, sıklığı ve temel ilkeleri terapi öncesinde sizlere açıkça belirtilir.
  • Gerçekleştirilen tedaviler bilimsel yollara dayanır.
  • Terapi, etik kurallara kesinlikle uyar.
  • Cinsel terapi uzmanı sizlerle fiziksel temas kurmaz ve bedeninizi incelemez. Yalnızca konuşarak görüşme gerçekleştirilir.

Sizler de çeşitli cinsel sorunlar yaşıyor ve bu durumdan kurtulmak istiyorsanız, uzman psikologdan yardım alabilirsiniz. Psikolog İzmir ilinde sizlere hizmet vermektedir.

CİNSEL TERAPİNİN FAYDALARI NELERDİR?

Cinsel terapi kişilere ve çiftlere birçok fayda sağlar. Bu faydalar şöyle sıralanabilir:

• Kişilerin cinsel tatmin yaşamakta duydukları zorluklar ortadan kalkar.
  • Kişiler cinsel fantezilerini keşfedebilir.
  • Çiftler birbirleri ile olan cinsel uyumlarını artırabilir.
  • Cinsel ilişkinin sıkıcılığı ortadan kaldırılarak daha heyecanlı bir hal alması sağlanabilir.
  • Erken boşalma, sertleşememe, orgazm problemleri ve vajinismus gibi sorunlar ortadan kaldırılabilir.
  • Çiftlerin birbirlerine karşı olan bağları güçlenir.
  • Bitme noktasına gelen birliktelikler kurtarılabilir.

Cinsel terapi kişilere ve çiftlere tüm bu faydaları sağlamaktadır. Cinsel terapi psikolog İzmir ilinde sizlere hizmet vererek cinsel sorunlarınızdan kurtulabilmeniz için yardımcı olmaktadır.

CİNSEL TERAPİ SONRASINDA PROBLEMLER TEKRAR EDER Mİ?

Çiftler, cinsel terapiden sonra problemlerin tekrar edip etmeyeceğini merak etmektedir. Cinsel terapinin başarılı bir şekilde uygulandığı ve tüm sürecin doğru şekilde yönetildiği durumlarda bu sorunların tekrar etmesi mümkün değildir. Ancak cinsel terapide gereken çabayı göstermeyen veya yarıda bırakan kişilerin iyileşseler bile bu sorunları tekrar yaşamaları mümkündür. Bu nedenle cinsel terapi için gereken önemi vermeniz önerilir.