Almanya’da yaşayan kişiler psikolojik sorun yaşadıklarında bunlara çözümü Türk psikologlar ile görüşerek çözmek isterler. Almanya’daki Türk psikologlar danışanları ile Türkçe konuşmakta ve onların sorunlarını aynı kültürden olmaları ile daha iyi anlamaktadırlar. Daha iyi anlıyor olmaları ile çözümü için en doğru terapi yöntemlerini uygularlar. Yurt dışında yaşamak başlı başına bir zorluk oluşturur. Yabancı bir ülkeye giden kişiler oraya uyum sağlarken karşılaştıkları sorunların çözümünü uzman psikolog ile bulurlar.

Gurbetçi olarak kabul edilen bu kişiler arasında bulunuyor zihinsel ve ruhsal sorunlarınıza çözüm bulmak için Türk psikolog arayan kişilere Psikolog Doğan Tura profesyonel destek veriyor. Psikolojik sorunların tedavisinde etkili olan modern terapi yöntemlerini kullanır. İnsan hayatının herhangi bir döneminde zihinsel ve ruhsal rahatsızlıklar yaşayabilir. Bu rahatsızlıkların yabancı bir ülkede olması halinde ise çözümü için insanlar kendi ülkelerinden olan psikologlar ile görüşürler.

Almanya Psikolog

Almanya’da yaşarken sorunlar üst üste gelmeye başladığında bunlarla tek başına baş etmeye çalışmaya gerek bulunmuyor. Almanya psikolog tüm psikolojik sorunların çözüm bulmasını sağlar. Yurt dışında olmanın getirdiği yalnızlık hissinden ve yaşanan psikolojik sorunlardan Türk psikolog tarafından verilen profesyonel destek ile kurtulmak mümkün olur. İnsanlar dünyanın neresinde yaşarsa yaşasın bazı zamanlarda psikolojik sorunlar yaşayabilirler. Böyle durumlarda ise rahatsızlığın kendiliğinden geçmesini beklemek doğru değildir. Profesyonel desteğin en kısa zamanda alınması yaşanan rahatsızlığın büyümesinin ve derinleşmesinin önüne geçer. Yaşanabilecek sorunlar arasında ise şunlar yer alır.

• Yaşanan çevre ve yeni kültür ile uyum sorunları

• Aile içi çatışmalar eşler arasında yaşanan uyumsuzluklar

• Kardeşlerin birbiri ile anlaşamaması

• Evlilik öncesi doğru karar alamama endişesi

• Cinsel istekte azlık ya da aşırı cinsel istekli olmak, cinsel işlev bozukluğu

• Depresyon

• Travma sonrası stres bozukluğu

• Boşanma, ayrılık, aileden bir üyenin kaybı sonrası yas süreci

• Bağımlılıklar

• Yeme bozuklukları

• Kaybı bozuklukları

• Çocuklarda hiperaktivite

• Disleksi

Almanya En İyi Psikolog

Almanya’da yaşıyor olan kişilerde en iyi psikolog tarafından verilen kaliteli hizmetten yararlanabilirler. Uzman psikolog aldığı eğitim ile yetinmeyen kendini sürekli geliştiren, bilimsel yayınları takip eden bilim insanıdır. Teknolojinin getirdiği modern tedavi yöntemlerinden de yararlanır. Almanya en iyipsikolog hastaları ile empati kurar. Onları asla yargılamaz, anlamaya çalışır ve güven verir. Danışan ile yaptığı görüşmede rahatsızlığına dair belirtileri gözler, doğru soruları sorar, gerekli testleri yapar. Doğru tanıyı koymanın ardından da danışanın iyileşmesi için tedavi programını hazırlar. Modern terapi yöntemlerini bilir ve danışanın rahatsızlığının tedavisinde en fazla etkili olacak terapi yöntemini seçer.

Uzman psikolog danışanlarının mahremiyetine önem verir. Onların bilgilerini üçüncü kişilerle paylaşmaz. Danışanla yapılan bütün terapilerin maksimum verimli geçmesine dikkat eder. Yapılan terapilerin etkisini kontrol eder. Terapinin bitmesinden sonra da danışanın yanında olur. Ona destek vermeye devam eder. Yapılan terapilerden sonra bireyin artık özgüveni yükselir, yaşadığı sorunlar tamamen biter. İlerleyen yaşamında karşılaşacağı sorunlarla baş etmenin yollarını öğrenir. Geçmişte yaşadığı travmalardan tamamen kurtulur.

Almanya Psikolog Hizmetleri

Almanya psikolog hizmetleri titiz şekilde danışanların esen, mutlu, başarılı bir hayatı olacak şekilde verir. Danışanın iş ve okul hayatına engel olmayacak bir tedavi programını hazırlar. Şeffaftır ve danışanı ile arasında güven oluşmasını sağlar. İnsan hayatının herhangi bir döneminde çeşitli zihinsel ve ruhsal sorunlar yaşayabilir. Bu sorunların tedavi edilmesi içinse geliştirilmiş terapi yöntemleri bulunur. Almanya psikolog ile iletişime geçildiğinde yaşanan sorunun türüne bağlı olarak uygun şu terapiler uygulanır.

• Bireysel terapi: Bu terapi yetişkinlere uygulanır. Yetişkin tek başına terapiye katılır ve travma sonrası stres bozukluğu, depresyon, öfke kontrolü, fobiler, migren, fibromiyalji, yeme bozukluğu, kaygı bozukluğu, takıntı ve bağımlılıklar konularında tedavi olur.

• Çocuk ve ergen terapisi: Çocukların ve ergenlerin sosyal uyum sorunları, hiperaktivite, disleksi, öğrenme güçlüğü, depresyon sorunlarına çözüm getirilir.

• Aile terapisi: Aile içinde yaşanan iletişimsizlik, kardeşler arasında sorunlar, ebeveyn olma sorunları, aile üyelerinden birinin kaybı sonrası yas süreci konularında yaşanan sorunlar terapilerle tedavi olur.

• Cinsel terapi: Bu terapiye bireysel ya da gerektiğinde çift olarak katılım sağlanır. Aşırı cinsel istek, cinsel isteksizlik, vajinismus, disporani, erken boşalma, ereksiyon olamama sorunları terapi ile tedavi edilir.

• Evlilik ve çift terapisi: Eşler ya da çiftler arasında azalan bağlılık duygusu, şiddetli geçimsizlikler, boşanma, ayrılık, iletişim kopukluğu, uyum sorunları eşlerin ve çiftin birlikte katılacağı terapilerle tedavi edilir.

Almanya Psikolog Uyguladığı Terapiler

Psikolojik hastalıkların pek çoğunun tedavisinde terapileretkili olur. Bunun yanında her hastalığın tedavisinde etkili olacak terapi türü farklıdır. Almanya psikolog modern psikolojide uygulanan tüm terapileri bilir. Bunlardan hastanın iyileşmesinde en etkili olanı seçer ve uygular. Deneyimli psikolog terapileri öncesinde danışan ile arasında güven duygusu oluşmasını sağlar. Böylece birey terapilere katılır. Bilinmesi gereken en önemli nokta psikolojik hastalıklarda bireyin iyileşmeyi istemesi gerektiğidir. Birey hasta olduğunu kabul etmediği takdirde yapılan terapilerden maksimum faydanın alınması mümkün olmaz. Bireyin yaşadığı sorunların farkına varması ve iyileşmeyi istemesi halinde tedavi süreci çok daha kısa sürede tamamlanır.

Almanya psikolog tarafından uygulanan terapiler arasında bilişsel terapi, bilişsel davranış terapisi, emdr terapisi, psikoterapi yöntemleri bulunur. Bu psikoterapi yöntemleri arasından seçimi psikolog hastanın rahatsızlığına bağlı olarak seçer. Hangi terapi yöntemini kullanacağını danışana belirtir ve onun da onayını alır. Aynı zamanda danışana gerekli durumlarda ödevler, egzersizler verir. Bunların kontrolünü sağlar. Danışanı gerektiğinde grup terapilerine, sanat terapilerine yönlendirir. Seanslar sırasında hastayı gözlemler ve onun gelişimlerini kaydeder.

Almanya Psikolog Fiyatları

Psikolojik rahatsızlıkların yaşanması halinde doğru bir psikolog ile iletişime geçilerek tedavi olmak gerekir. Doğru psikolog seçildiğinde yaşanan sorunun sadece semptomlarıdeğil tamamen geçtiği görülür. Uzman psikolog Doğan Tura Almanya’da yaşayan kişilerin yaşadıkları zihinsel ve ruhsal sorunların tedavisini titiz şekilde yapar. Uyum sorunları ya da farklı psikolojik sorunlar yaşadığınızda bunlarla kendiniz baş etmeye çalışarak sorunların daha da derinleşmesine neden olmamalısınız. Aksine psikolojik bir sorun yaşadığınız fark ettiğiniz anda hemen iletişime geçerek randevu almalısınız. Böylece daha kısa sürede iyileşebilirsiniz.

Zihinsel ve ruhsal sorunlar bireyin kendisini olduğu gibi ailesini de sıkıntıya düşürür. Bireyin tedavi olması ile kendisinin olduğu gibi ailesinin de hayatı normale döner. Psikologlar sadece hastalıkların tedavisi için hizmet vermezler. Aynı zamanda psikolojik danışmanlık hizmetini de verirler. Önemli bir karar alma aşamasında olan ama doğru kararı vermekte güçlük duyan kişiler danışmanlık hizmeti alabilirler. Evlilik kararı gibi boşanma kararı alma aşamalarında Almanya psikolog tarafından verilen danışmanlık hizmetini alabilirsiniz.

Almanya psikolog fiyatları kişinin yaşadığı sorunlardan kısa sürede kurtulmasını sağlamak amacıyla ekonomik olarak belirlenir. İnsanların yaşadıkları psikolojik sorunların farklı olmasından kaynaklı uygulanacak tedavi programı da farklı olur. Bundan dolayı psikolog ile görüşerek uygulanacak tedavi programını belirlemek fiyatın da net olarak ortaya çıkmasını sağlar. Danışmanlık hizmeti almak ya da baş edemediğinizi hissettiğiniz zihinsel ve ruhsal sorunlarınız için psikolog ile hemen iletişime geçerek randevu alabilirsiniz. Bu iyileşmek için atacağınız en büyük ve önemli adım olacaktır.